Menü
Központi ügyfélszolgálat (minden nap 8-16h-ig)
HU
Keresés

Gyakori kérdések

A vízadagoló (szódagép) nem működik

Hiba az áramellátásban. Kérjük, ellenőrizze a vízadagoló csatlakozóját és a vízadagolót ellátó áramforrást.

Az ásványvíz nem hideg
  • Ellenőrizze, hogy a vízadagoló nincs-e túl közel valamilyen hőforráshoz, pl. tűzhely vagy radiátor. Ebben az esetben kérjük, helyezze a ballonos vízadagolót a hőforrástól távolabb.
  • Ellenőrizze, hogy az vízadagoló automata hátsó borítóeleme nincs-e túl közel a falhoz. Minden esetben kérjük, hagyjon min. 15 cm távolságot a hátsó borítóelem és a fal között.
  • Egyszerre többen, nagy mennyiségű vizet fogyasztottak. Ebben az esetben a vízadagoló automatának rövidebb időre van szüksége, hogy újból hidegvizet szolgáltasson.
A víz nem elég meleg (A hideg-meleg vizes automaták esetén)
  • Ellenőrizze, hogy a vízadagoló hátulján található piros kapcsoló „OFF”/„0” állásban van-e. Kérjük a kapcsolót, állítsa át „ON”/„1” állásba!
  • A vízadagoló körüli környezet hőmérséklete túl hideg. Kérjük, helyezze szobahőmérsékletű helyre a berendezést.
  • Az összes melegvizet elhasználta a forró vizes tartályból. Kérjük, várjon 15 percet, majd próbálja meg újra.
A víz túl lassan folyik
  • Kérjük, ellenőrizze, hogy a vízadagolón a kifolyócsap tiszta és nincs eldugulva. Ha dugulást, vízkövesedést tapasztal, vegye fel a kapcsolatot a karbantartóinkkal, hogy a hibát elhárítsák.
  • Üres a tartály. Kérjük, tegyen fel újabb, teli ballont az automatára.
Vizes a talaj az automata körül
  • Kérjük, ellenőrizze, hogy a túlfolyó tálca megtelt-e. Ebben az esetben ürítse azt ki. Ne felejtse el, hogy a túlfolyó tálca nincs összekötve az épületben található lefolyórendszerrel. Így tehát, ha ez megtelik, üríteni kell a mosogatóba vagy mosdóba.
  • A vizesballon repedt. Kérjük,engedje ki a vízadagolóból az ásványvízet,majd cserélje ki a repedt ballont egy hibátlanra.
A vízadagoló túl hangos
  • Egyenetlen talajon áll a vízadagoló? Kérjük, helyezze a berendezést stabil, egyenes felületre.
  • A háziforrás érintkezik valamilyen tárggyal? Kérjük az érintkezést, szüntesse meg.
  • A CO2 palack hozzáér a kompresszorhoz? Kérjük, ellenőrizze a CO2 palack helyzetét (csak szódagép esetén).
A szénsavas csap nem ad szénsavas vizet (csak a szénsavas automaták esetében)
  • Ellenőrizze le, hogy van-e a CO2 palackban széndioxid.
  • Kifogyott a CO2 palack? Kérjük, ellenőrizze, hogy világít-e a „CO2” piros lámpa, és ha igen hívjon bennünket.
A vízadagoló higiéniai karbantartása

Semmi sem fontosabb a számunkra, mint vízadagolóink abszolút tisztasága. Ezért ajánljuk Önnek a vízadagoló automata higiéniai tisztítását végző szervizünket. Ezen költségkímélő megoldás segítségével könnyen megbizonyosodhat arról, hogy a vízadagoló automatája megfelelően működik, és így kristálytiszta, természetes ásványvizet ad vízadagolója!

Amennyiben úgy érzi, hogy a vízadagolója tisztításra szorul, csak hívjon bennünket, mi megtesszük ezt Önnek.

Cserekészülék

Ha vízadagolója nem működik és helyben nem javítható, mi cserekészüléket is biztositunk.
Hívjon minket a 06-30/243-4095 és 06-30/914-2650 telefonszámon.

Nem tőlünk bérelt vízadagoló javítása, karbantartása

Az sem okoz gondot, szívesen elvégezzük a karbantartást minden felár nélkül!
Hívja Ön is Vevőszolgálatunkat: 06-30/243-4095, 06-30/914-2650!

Karbantartóink szükség esetén ingyenes tanácsadással szolgálnak. Kedvező áron szervíz, és higiéniai szolgáltatást is nyújtunk.